Kumral bi bayanim ve cocuklugumdan beri cilliyim cok rahatsiz etmiyo ama onlari kapatmak icin surekli fontoten kullaniyorum cilsim gozenek gozenek oldu o yuzdn onerisi olan var mi guzellik merkezine gidip faydali olan dermapen degil peeling daha iyi diyen varsa onerilerinize acgm bide konyada boyle guvenecegmz bi guzellik salonu varmı
Doger sorum asiri tiylenmem var hormon bozuklugum var bugun aliyim tuylerimi yarina gene almak zorundaym cok hizli uzuyorlar iple aliyorum bazen de cimbizla lazer kesin cozummu bole olup bitiren oldumu ona gore lazere gitmek istiyorum
Bide dogumdan sonra gobegm iyice sarkti zaten kilolu bi bayanm korsede aldm ama pek ise yaramadi acana liposaksin yaptirsam yag aldirsam olur mu ise yarar mi
Cebapliyanlara tesekkur ederim