0612AhOT Biraz tadım için heyecanlaniyor olabilirim ufak tadimlar yaptirabilirmiyim nelerle başlamam uygun olur yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻
0612AhOT Snglkargc_0107 İtiraf etmek gerekirse üç güne bı ikı çay kasigi yoğurt denedim fakat içim rahat etmiyor sanırım biraz erkenci davranıyorum
Snglkargc_0107 0612AhOT aynen 4. ay biraz erken 5 bucuk 6 ay olmadan onermiyolar siz gene de yoğurdu bi gözlemleyin herhangi bi sıkıntı yapacak mı
Winner Çok erken. Asla önermiyorum. 6 ay doldurmadan ek gıda vermeyiniz.. Sindirim sistemi daha çok yeni.
Gunay2412 0612AhOT bende 4 ayda brokoli haslamasyla basladm ama tatli kasiginin yarisini bile doldurmazdi tattirdigim olcu cok kucuk porsiyonla baslayin afiyet olsun😇
gulcesagiroglu Merhaba. Sadece anne sutu alan bebeklere ek gida 6+ ay itibariyle baslanir. Fakat bebek mamayi anne sutune oranla daha cok aliyorsa dorduncu ayi doldurmasiyla birlikte baslatablirsiniz. Tadim seklinde tabi ki.
GayeAlparslan 0612AhOT tam 4. Ayımızda ben başladım ek gıdaya iykide başlamışım diyorum oğlum 1 yaşında ve şuan biz ne yersek onu yiyor. Yoğurt yumurta sarısı patates kabak falan vermistim elk başladıgımda