berry21 Benim oğlum 3 ay 17 günlük emerken normal bir sekilde falan baya terliyor kafasi yüzü göz alti sadece bizimkisi aşırı derecede birazda kilolu , doktoruma sorduğumda burnu tikanıksa oda terletebilir sürekli serumla aç dedi bide bende aşırı terleyen insanım hemde yaz kış genetikte oluyor