27 aylık bebeğim denemek icin başlamıştım aslında dün post açmıştım. Bugun lazimliga goturdum sürekli fakat ben yanndayken yapmıyordu kapiyi kapatip burda yapabilirsin bitince beni çağır dedim ve yapmaya başladı getirip anne cis diyordu tuvalete döküp baybay yapıyorduk 🙂 az once yine ayni sekil cis dedi götürdüm kapiyi kapattm baktm kaka yapmış cok sasirdim mutlu oldum yine döküp baybay yaptık 🥰 acaba bu kadar çabuk kabul etmesi normal mi ilk heves oldugu icin mi uyum sağladı cok mutluyum da acaba erken mi seviniyorum 🙂🙂🙂