Merhaba. 2 seferdir bacak bölgesine ağdaya kuaföre gidiyorum. İlk 2 3 gün bişey yok sonrasında bir kaşıntı başlıyor ki anlatamam uyuz giibi bütün bacaklarım kaşınıyor. Kuru fırçalama yapıyorum yağ sürüyorum yine aynı. Acaba yaptırdığım yerle mi alakalı benim cildim mi böyle yoksa herkeste mi oluyor 🤦 sırf bu yüzden vazgeçip yine tral bıçağın dönesim var ya 🤦