handei Merhaba güzel anneler🌸öncelikle okur ve cevaplarsanız çok mutlu olurum. 1 ay 3 günlük bebeğim. Hep memede olmak istiyor. Yani karnı tok,altı temiz,gaz çıkmış. Uyumuyorsa yatağında öylece durmuyor emzikte almıyor. Yani evet memede olması normal yeni doğan olduğu için fakat saatlerce memede kalsın ayrıldığında gözler faltaşı gibi ve ağlamaklı. Hani aç mı desek mama denedik onda da aynı. Kolik değil yani yalnız değilimdir dimi?😂
Zeliscakir handei benim bebeğimde öyleydi doysa bile memede kalmak isterdi emzikte tutmadı sadece aç oldukları için emmek istemiyorlar kendilerini güvende hissetmek için temas kurmak için istiyorlar bebeğim şimdi 6 aylık oldu almasam hala saatlerce emmek ister çok ten bağımlısı
kzmr handei aynı durumdayım gece gündüz memeyi asla bırakmıyo ve gazımız var siz ne zaman düzeldiniz?
handei Zeliscakir ya evet ama günde 3-5 saat değil bu. Düzenli olarak. Yani aslında uykudan bayılıyor ama geçemiyor uykuya. Memede uyuması sorunda değil ama koyduğum an sanki etini koparırcasına bir ağlama..bu sefer çok emmesi çok gaz sıkıştırıyo. Ay bilemedim gerçekten..
_tuuggcce_ 7,5 aylık hala çok ağlarsa emmek istiyor. Ve 1,5-2 saatte 1 emmek istiyor. Ek gıda alıyor ardından emmek istiyor. Doktorumuz açlıktan değil, temas istemesinden dedi. Ki sizin bebeğiniz daha çok küçük, çok normal 😘
handei _tuuggcce_ _tuuggcce_ 1.5-2 saatte bir olsa dert değil. Aralıksız kalmak istiyor. Güzel bir duygu güzel bir bağ. Derin uykuya dalıyor bırakmıyorum bilerek daha da dalsın diye. Sonra mesela tuvalete gideceğim kıyamet kopuyor. Ve bu sürekli olunca dinlenemiyorum ağrılarım geçmiyor gerginlik yükleniyor istemsiz.. geçecek ama keşke anlasakta çözüm bulsak.
_tuuggcce_ handei annelik zor ve sabır istiyor. Ama çok güzel. Zaman çok hızlı akıyor, her anın kıymetini bilmek gerekiyor. Evet, çok yoruluyoruz ve istemsiz geriliyoruz. Bence bunu yaşamayan anne yok. Ayrıca emzik kullanmayı denediniz mi?
_tuuggcce_ handei emzik alsa bi tık daha rahat olurdu aslında. Ara ara deneyin, belki tutar. 4-5 aylıktan sonra tutanlar varmış 🙄
handei _tuuggcce_ her fırsatta deniyorum d vitamini verirken falan tutuyor tadı gidince fırlatıyor😂süt gelmediğini anladığı an daha çok kızıyo😂😂