agzimizintadikacmasin alpsmother_ çok güzel ve modası geçmez bence bunun klasik abiye bence dursun dolabında illa başka zaman giyesin gelir 💐💐💐 ayrıca sudan ucuz satıyorsun üstte kalsın bari😁
alpsmother_ Kızlar bu model abiye aldım düğünümüz için giydim artık bir daha kullanmam Adana içinden elden teslim edebilirim almak isteyen olursa yazsın fiyat 250 tl dediğim gibi bir düğünde giydim yıkadım astım hiçbir leke vs yok zaten elden vericem
alpsmother_ agzimizintadikacmasin teşekkür ederim canım 😘kuzenimin düğünüydü bütün akrabalar vardı gördüler yani bir de fazla düğün olmaz bizde o yüzden dolapta duracağına birinin işine yarasın 😇
alpsmother_ alpsmother_ bu da var hatta başka bir model yine tertemiz aynı fiyat 250 tl almak isteyen olursa bedeni 38 ama dar kalıp
alpsmother_ agzimizintadikacmasin aslında güzel parçalar var ama doğumdan sonra 55 kilodan 80 e çıktım çocuk 2 yaşına girecek ben daha veremedim 😪😂 onları bekletiyorum zayıflarım ümidiyle 😜
nehirsude0 alpsmother_ aşkim zayiflamazsin bosver sen sat ben alim🤣 tabiki saka ettim ama her sene moda degisiyor ya bence sat gitsin ugrasma🙄🥴
alpsmother_ Bu Zara nın elbisesi var ilk evlendiğim zaman aldım hamile kaldım 1 kere bile giyemedim sıfır ürün fiyatı 450 kadife bedeni M
alpsmother_ Kalbim_21 aynen bendeöyle düşündüm atmışken hepsini atıyım dedim uyguna veriyorum elden çıksın
nehirsude0 alpsmother_ dolabi bekleyen birsuru abiyem var hic giyilmemis yoksa alirdim sudan ucuz ama bana olmazdi galiba bol dururdu😓🤧