Evet her uyku saatinde yarım saat 20 dakika uyuyup kalkıyor.Uykusu var uyuyamıyor.Tekrar uyumuyor.Mecbur uyanık tutuyorum.3.5 aylık.Karnı tok altı temiz gazı yok olsa ağlar tanırım.Ama sadece etrafa bakınıyor uyumak için bırakıyorum sürekli kucak istiyor yere koyunca ağlıyor ama nasıl ağlamak.Şimdiye kadar kucakta çok tutmadım kucağa alışması imkansız yani neden böyle.Akşamsa uyumazsa yandım ben çünki benimde uykum var🥲