Son 3 gündür bebegim inanılmaz değişti gündüz asla uyuyamıyor direniyor çok uykusu var ama uyuttugum gibi 10dk sonra kalkıyor gecede aynı şekilde çok bölünüyor uykuları.bütün gün kucaktayız Birde salya artışı çoğaldı onu fark ettim buda atak haftası ile ilgili mi büyüyor gelişiyor farklılıklar ortaya mı çıkıyor. Ne zamana bitcek bu süreç :( tükendim bittim ben :(