arelinannesi1 Sinemkaan25102022 lansinoh anne memesine en yakın olanmış biz onu kullanıyoruz gayet de memnunuz
catcilek Bende ikisi de var bebeğim aventi sevdi bir de dr browns çok iyi lansinohun ucu bi garip o yüzden içmiyor ondan nuk da vardı onu da sevmedi
arelinannesi1 Sinemkaan25102022 biz hastanede sarılık görürken doktor mama ver dedi eşimde Bebelac almış gelmiş o gündür hep Bebelac içiyor benide emiyor hiç gaz yapmadı
arelinannesi1 Sinemkaan25102022 yok Gold değil kalktım baktım da normal Bebelac mış Gold olduğunu şimdi öğrendim valla😂