demir1
Bir memeden mi emziriyorsunuz ? İki meme yerine bir memeden emmesi gerekiyor. Başlangıçta süt su yönünden zengin ondan kilo aldırmıyor . En son gelen süt ise yağlı olduğu için kilo aldırıyor. Benim oğlum da 3.140 doğdu 2730 a düştü. 15.günde hâlâ kilosuna ulaşmamıştı. Bu şekilde emzirdim ve 30 günlük olduğunda 3.990 olmuştu. Bıraksa bile tekrar memeyi ağzına verdim ve hiçbir zaman 35-40 dakikanın altında emzirmedim o dönemde. Mama başlamadan önce bu şekilde deneyin bence , benim doktorum da mama başlamamı söyledi ben de inat ettim doktor değiştirdim. Süt var mama kesinlikle istemiyorum dedi bu şekilde emzirmemi söyledi sadece. Siz de isterseniz birkaç doktordan fikir alın. Moralinizi bozmayın.Umarım en kısa sürede toparlar