Sevgili anneler merhaba bebeğim 5 aylık ve süt alerjisi var ona rağmen doktorumun verdiği süt ürünleri diyetiyle bu aya kadar sadece anne sütüyle geldik. Son bir aydır ise kaka problemimiz var bir haftaya yakın bebeğim hiç kaka yapmıyor. Fitillerle yaptırmak zorunda kalıyorum bir hafta sonunda çünkü gazı acayip derecede kokmaya başlıyor bekleyince yaptığı zaman ise yapış yapış ve pürüzsüz yapıyor. Ebemiz sütümün çok yağlı olmasından kaynaklı olabileceğini bol bol su içmem gerektiğini söyledi. Ben de artık yavaş yavaş ek gıdaya başlamak istiyorum ama nasıl olacak bilmiyorum. İlk bebeğim anne sütü almadı mamayla besleniyordu sadece ve bu ayda ek gıdaya başlamıştık. Aranızda süt alerjisine rağmen emzirip bu ayda ek gıdaya başlayan var mı acaba nasıl bir süreç neler yaptınızzz. :)