Merhaba . 11 aylık bebeğime dün ıspanak yemeği yapmıştım termosdaydı dolaba koydum bugün yedirdim ama sanırım midesine dokundu. Ispanak yemeği yedikten iki saat sonra aşırı kustu. Sonrasında 2 saat sonra yoğurt verdim onu da hemen çıkardı. Ne yapabilirim? Zehirlenmiş midir hastaneye götürmeli miyim 😞