6 buçuk aylık bebeğim işe başlayacağım yarın çok şükür annem yanımda o bakacak ama içim buruk eve oğluma çok alıştım hiç çalışmak istemiyorum ama mecburum emiyor emmeden asla uyumaz sağıp bırakacağım annem biberonla verecek inşallah bi sıkıntı olmaz çalıştığım ortamı da sevmiyorum çok itici insanlar var o yüzden de ayaklarım geri gidiyor umarım herşey daha güzel olur şans dileyin nolur