nbanba ben gündüz o kadar uzun süre tutamıyorum ya. Kendi başına tam oyun oynamıyor taş çatlasın 10 dk. Emzirme, alt üst değişimi, oyun, oraya buraya bakma derken 1.30 saate yaklaşırken huysuzlanmaya başlıyor. Böyle 2saat ya da uzun olduğu çok nadir. Çok farklı yüz görür dikkatini çekerse Ya da dışarda olursa falan. Bu süreyi nasıl uzatabilirim bende. 4ay 16 günlük benimde