Zuzu_beril kızım 5 aylıktı sanırım hatırlayamadım sağ gözü sanki şaşı bakıyo gibiydi doktora götürdum şaşılık yada başka bisey çıkmadı allah'a şükür ama göz numaracı mi bisey dedi göz de geri galiba fazla cıktı 1 yaşında tekrar gel dedi bisey olur mu bilginiz var mı korkuyorum açıkçası bisey çıkacak diye