Eşim şehir dışında iken sevgili gibiyiz birbirimize aşk dolu mesajlar, özlem vs son radde ama eve gelince o kadar uzağız ki, resmen birbirimizden tiksiniyo gibiyiz. Bayramda şehir dışına çıktık gayet iyiydik, eve gelir gelmez durduk yere trip atmaya başladık birbirimize hemde ortada bi sebep yok. Evde sürekli ayetel kürsi nas felak okurum, bazen bakara suresı açar sirkeli su ile temizlik yaparım, kızımı sure ile uyuturum. Daha ne yapmam gerekiyor? Hocalar hep dolandırıcı para tuzağı inanmıyorum ama bu durum da çok canımı sıkmaya başladı artık