Merhabalar doğum yapalı 10 gün oldu son 2-3 gündür meme emdikten sonra gaz çıkarmaya çalışıyoruz bazen çıkarıyor ama ağlaya ağlaya tekrar meme istiyor böyle bir kısır döngü bezende hiç gez çıkarmıyor artık kafayı yemek üzereyim herkes aç ondan ağlıyor diyor ama tüm gün memede neredeyse aç olsa anlamaz mı insan daha dün doktora gittim kilo almış bebeğim mama kullanmana gerek yok dedi e bu çocuk çiş yapıyor kaka yapıyot nolur biri yardımcı olsun hiç iyi değilim eşim zaten yardımcı olmuyor bu konu da aksine daha çok strese sokuyor beni napıcaz biz diyip diyip