Cansuaysima benim kızımda 3 buçuk 4aylikken çok severek içtiği mamayı reddetmeye başladı sonra kesinlikle ağzına sürmemeye başladı ne kadar aç olursa olsun bir yudum bile icmiyodu doktorumuz damak tadı geliştiği için mamayı artık beğenmiyor demisti bu arada evolvia kullanıyoduk sma aldım onuda icmedi bebelac aldım onuda içmeyince evolvianin devam sütünü aldım onu şimdi eskisi gibi iciyo ek gidayada geçtik