esila2024vera canım kilo alımı nasıl,yeterli mi ıslak bezde önemli kakada önemli tabi,37günlük benimde bebeğim kaka günde 1-2kez bazen 1 kez yapıyor ama çiş çok yapıyor,emme reddi oluyor o ayda atlatınca rahatlıyor insan biraz daha sabret benimkilerde çok uğraştırmıştı beni,şimdi korkuyorum nasıl olacak 2.ay diye