Caglafalan 10.5 aylık kızım her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor istediği olmayınca kendini arkaya atıyor. Sürekli ağlıyor tamam doğduğundan beri huysuz bir bebekti ama bu ayda çok çok arttı artık baş edemez oldum sizde yaşayan var mı nasıl davranmalıyım?
ZeynepK02 Caglafalan konuşamadıkları için kendilerini öyle açıklayabiliyorlar bizim tepkimizde önemli ağladığında istediğini yapınca alışkanlık oluyo bu durum benimki 11 aylık dediğiniz gibi ama ağlasın diyorum sonra kendisi susmak zorunda kalıyor alışkanlığı geçmeye başlıyor gibi ben kafasını dağıtarak susturmayı deniyorum çünkü sürekli tv istiyo tlfn istiyo açmıyorum vermesemde çok dikkatini çekiyo
Metemommy Caglafalan az önce benzer bir post açtım bende . 10 ay 24 günlük 1 haftadır burnumdan getiriyor . Benimkide normalde huysuzdur ama 10.5 aydır ilk kez bu kadar huysuz olduğu bir dönemden geçiyoruz .