miskamber beyzanurtuerk bende daralıyordum şişkinlik oluyordu bide regl olsam da şişkinliği inse diyodum sonra rahatlıyorsun tabi. Gerçekten regl olmakta insanı rahatlatıyormus demiştim 1 senenin sonunda olunca 🤭
boralii ssby aa benim kanamam duruyor tekrar başlıyordu onlar adet kanaması diye çözecektimki olmadı😂
boralii ssby Sağlıklı olsunlarda❤️ gönder mevlam bu sınavdan geçtik bakalım diğer zorlu günleri atlatabilecek miyiz😂😂
[silindi] beyzanurtuerk benimde bebegim 3 bucum qylik henuz olmadim ama bunları deneyecek vakit bulamadim birturlu kuzenim dedi 6 ay olmadim havuc suyu ictigimde oldum diye ordan aklimda kaldi sogan suyuda biliyorum da kendim deneme firsati bulamadim henuz