Gulll_ Kızım 2 hafta sonra yaşına girecek fakat heyecanlanınca sinirlenince ayaklarını otururken yere vuruyor bu normal mi acaba şu sıralar karşıma çok otizmle alakalı şeyler çıkıyor korktum biraz sizde de varmı böyle hareketler
dilberhala1 Gulll_ Çok normal değil mi tepiniyor işte çocuk bundan normal hareket mi var 😂 saçamlama çocuk normal bir hareket sergiliyor 😂 vallah bana kalırsa hepimiz otizmliyiz analarımız işten güçten takip edememiş bizi 😂 çocuklar hapşursa otizm mi 😂 çocuktur bunlar her şeyi yapar