beyzmoji
Allah gönlüne göre versin inşallah istemiyorsanızda inşallah gebe değilsinizdir. Korunuyorsan eğer mevsim geçişi gecikme normal emziyorsan düzensizlik olur. Zaten test yapmışsın negatif.
Fakat geç döllenme de olabilir mi olur yani ben öyle hamile kaldım adete 3 gün kala tekrar yumurtlayıp 26. Günümde idrarda çıkmıştı tabi ben asla hamile değilim diye mevsim geçişi olurum olurum dedim ertesi günde 27. Günğmde 82 değerle hamile kaldığımı öğrendim