Ben doğumdan beri comfort kullanıyorum güzel bi sıkıntı yaşamadık ama şöyle bir eksi yönü var mama piyasada çok zor bulunuyor arkadaşlar markette zaten yok e bebek vs yok eczaneye soruyorum yok diyor her seferinde depodan mama bekliyoruz ve 400 lira 400 gramı ben de bu durumdan sıkıldım 4 aylık oldu optiproya mı geçsek diyorum