Yasemin158 Osman gönülal videosunu izledim de 9 ay sonrasi yaptırmayı öneririm diyor tam bağışıklığı kazanamadığı için tekrar tekrar doz yapılmasın diye bu şekilde yapan var mi
MeetJoeBlack Yasemin158 7. ayda başladık yaptırmaya. Doz olarak da 3 doz bexsero, 2 doz nimenrix yapıldı .
Mlk026 Yasemin158 geç yaptırmak belli koşullarda mantıklı çünkü ağır bir aşı ve geç yapınca doz sayısı azalıyor
hndathn Yasemin158 2 çocuğumda da 13.ayda tek doz nimenrix 24 ve 26 aylıkken 2 doz bexsero şeklinde önerdi öyle yaptırdık
durununannitoskosu Yasemin158 13-15-27 13te bexsero ve nimenrixi yaptık şimdi 15te bexsero olacak 27de de pekiştirme dozu
durununannitoskosu Dedektifgadget Ne zaman isterseniz o zaman yapabiliyorsunuz, dozu az olsun diye Bizim doktorumuz 1 yaşından sonra önerdi