barlasbuse 2 yaşında oğlum gözünde çapaklanma kızarıklık ike başladı gecesine ishal değil ama cıvık 4 kere kaka yaptı düzeldi. Öğlenleri iyi geceleri kusuyor. Başına gelen varmı ne yapmma gerekiyor ne kadar sürüyor bu süreç
Taze1mom barlasbuse geçmiş olsun iyileşti mi çocuğunuz? Dün benim oğlumada adenovirüs pozitif dediler 39 ateşle yatıyoruz
Mefeannesi @barlasbuse biz hastaneye gitmiştik probiyotik vermişti sanırım çok kusması ve ishali vardı
barlasbuse Mefeannesi bende probiyotik kullanıyorum entrogermina kids. Kusması ne kadar sürdü. Gündüz hiçbişey yok gece 2 kalkıp 2 kere kusuyo
Mefeannesi @barlasbuse tam hatırlamıyorum ama benimki çok fazla kusuyodu sürekli 1.5 sene olmuştur geçireli hastalığı
barlasbuse Taze1mom merhaba iyileşti bizde çok ateş olmadu 38 civariyfı. 2 gece kusma 2 gece ishal 3 4 gün iştahdızlıkla atlattık. Bide gözlerine vurdu çapakfı hep sarı sarı yapışkan sekılde