Selam,
18 ay olmak üzereyiz son bir haftadır uyku geçişlerinde cok dönüp duruyor gözleri kapandı kapanacak gibi ama asla tam dalamıyor 10 dk da gectiği uyku şimdilerde 20-30 dk ya uzuyor. Aslında düzenimiz var,uykusunu redetme sürekli uyanma gibi durum yok cok şükür,sadece dediğim gibi uyku gecişlerinde sorun yasıyoruz. Varmı bu sekilde bu aylarda olan acaba?
Birde bir iki gündür hayır yapma dediğimiz herseye ağlıyor kendini yere atıyor cığlıklar falan of of😬sinirini alamıyorsa eğer inatla sacımı cekmeye calısıyor kısaca agresif oldu bu da neyin sendromu acabaaaa😂