Arkadaşlar Bebeğim 14 aylık . Genel olarak sakin bir bebek bi.sıkımtısı yok çok şükür. Yürümeye başladı. 1 aydır yürüyor. 1 haftadır 1 saatte 2 saatte bir çığlıkla uyanıyor geceleri gözünü açmıyor sadece bağırarak ağlıyor çok zor sakinleşiyo . Meme de istemiyor hiç bir şey yapamıyorum o an. Kendi sakinleşip piş piş yapınca uyursa uyuyor geri.. Hala yanımızda beşiğinde yatıyor hiç tek yatırmadım korkacağı bişey olmadı. Kızmıyorum da gün içinde. Yeni yürüyor acaba düştüğünü mü görüyor yoksa nazar mı hastalık mı endişelemeye başladım artık. Tecrübe ve tavsiyelerinizi bekliyorum.