Kızlar daha önce evolvia mama kullanmıştım gaz sıkıntısı yüzünden bıraktım hipp combiotic aldım o daha kötü yaptı. 1 1.5 aydır bebelac gold kullanıyorum ama eskisi kadar içmiyor mamayı ve arada bir kusuyordu ama 3 gündür üst üste kusmaları oldu mamadan mı yapıyor acaba değiştirmeli miyim? Hangi mamayı kullanmalıyım😓 bebeğim 2.5 aylık