KuzeyinAnnesi03 babybabyt günde 3 defa düzenli emzirme arasında damaltip emzirince daha etkili oluyor.
tazeanne98 babybabyt ben günde 1 veriyodum sadece sabah 5 damla o bile iyi geliyodu ama kızım 3 gündür kakasını yapamıyor acaba damladan mı diye düşünmeye başladım 🥲🥲
gncglozclk babybabyt şurupsa günde 3 kez 1 tatlı kasıgı verebılırsın ben 2 kez 1 tatlı kasıgı veriyordum 3 ay olduk 1 e düşürmustum ama 2 gundur vermiyorum nasıl durumu bakcam bıze cok ıyı geldi ıns sizede iyi gelir 💕
KuzeyinAnnesi03 babybabyt hayır kendim hemşireyim kendim direk aldım sonra doktorumuza danıştım ama 2 aydan sonra çok rahatladık gaz sorunu kalmadı ✌️
gncglozclk aresnako eczaneden aldım kuzum hatta ocean d vitaminide netten alım dedim sıparıs verdım sonra içime sinmedi burda post actım almayın dedi cogu bende iptal edip onu da eczaneden aldım ☺️