Arkadaşlar psikiyatriye gitmek istiyorum. Evimde aşırı derecede huzursuzluk var. Tek sebebi de sinir ve yüksek ses tonu. Eşimle aramızda bi anlaşmazlık çıkınca hemen sesler yükseliyor. 3 tane kızım var yaşları da birbirine yakın artık hiçbir şeye tahammülüm kalmadığını fark ettim. Bayramda bile eşimle kavga ettik aileler araya girdi ve durumumuzu konuştuk. Evliliğimiz bitme derecesinde. Size sorum daha önce benim gibi sinir bağırma için falan gidip ilaç kullanan var mı ? Bir de bizim eşimle aramızda kilo problemi de var. Kilo vermem gerekiyorken ben almak da istemiyorum. Birisinden duymuştum bu ilaçları kullanırken kilo da vermiş. Siz de nasıl oldu ?