Kızlar maalesef öyle dolup taşan Bi sütüm hiç olmadı😢 dün de post açmıştım bebeğim 45 günlük bestlak kullandım hipp in emziren anne çayını kullandım çeşitli maltana içecekleri denedim memeler Bi sabah dolu sonra sönüyor var mı deneyip fayda gördüğünüz yöntemler? Hastane de yattığımızdan dolayı da arada mama veriyorum serum takıldığında falan ama kendimi çok suclu hissediyorum keşke sütüm fazla olsa da sağıp versem yatmak zorunda olduğun da yatınca çok ağladığın dan mama veriyorum