Arkadaşlar merhaba. Yeni eve taşındık çamaşır makinesi mutfakta ve fişi arkasında takılı durmak zorunda. Oğlum da sürekli makineyi çalıştırıyor su almaya başlayınca kısa programda çalıştırmak zorunda kalıyorum. Çocuk kilidi açma kapama yapınca geri açılıyor. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim. Su ve elektrik faturası kabarık gelecek böyle giderse 😏 boşa su israfı oluyor . Nasıl kurtulabilirim bu durumdan. Oğlum 3 yaşında ve yapma dediğini daha çok yapıyor.