Bebeğim 7 aylık Büyük bir beslenme problemimiz var sağım yaparak sütümü içiriyorum ama tüm öğünler için yeterli olmadığı için mama da veriyorum ama artık mamayı hiç kabul etmiyor kaşık maması da yemiyor ek gıda yiyordu artık onuda yemiyor ne yapacağımı şaşırmış çaresiz durumdayım var mı bu durumu yaşayan anneler?? Doktorada gittim 2 defa ama bir sonuca varamadık aç bırak mecbur yer diyor 😬