Sedaa4 Güzel anneler Bebegimin gobek bağı 8.Günde dustu bugun 10 gunluk olduk simdi baktim gobek bağında Kan geliyor ne olur akil verin basina gelen var mi??
elmaliturta Sedaa4 azsa sorun yok fazlaysa doktora götürün.. kısımında göbek bağı düştükten sonra bikac gün dinini hafif kan oluyordu bikac damla şeklinde sonra geçti
Eylulozlem1 Normal az bı kansa oluyr o cnm kızım da da cok cok az gelmıs ti 7 8 gun sonra azaldı kurudu