Matmazzel1 SemaKa Benim oğlumun adı Umut çok sakin bir bebek sakin mizaçlı bı arkadaşımızın adıydı ordan yola çıkarak koyduk öylede oldu 🙂
Mcnkarsel Okuyanbiranne etrafımdaki kimsede Olan bi isim olsun istemedik eşimle. Sonra internette bir yerde gördük ve aynı anda beğendik. Anlamıda temiz berrak su ve güvenilir insan demek. İsimlerle alakası varmı bilmem ama maşallah oğlumu herkes söyler uslu diye.
Yorgunanne00 SemaKa Kağan oğlumun ismi doğduğundan beri hep çok mülayim bir çocuktur maşallah diyeyim sadece aşırı derecede yemek seçiyor ama bunun ismi ile alakalı olduğunu düşünmüyorum 😄
momm_ Yorgunanne00 benim oglumun ismi de Kağan ama ismine sonradan pek alisamadim siz severek mi koydunuz
Yorgunanne00 momm_ evet çok seviyorum ismimi Göktürk ve Kağan ismini düşünmüştük Kağan oldu siz neden sevmediniz acaba