Merhaba kızım bir aylık , mama ve emzirme ile birlikte besliyorum , biberon olarak philips avent kullanıyorum 14 gündür henüz meme reddi yapmadı ama korkuyorum . Sizin önerileriniz nedir . Kaç saatte bir besliyorsunuz ? Hangi biberonu kullanıyorsunuz? Kaç ml mama veriyorsunuz ?