Smyy-55-41 Oğluma dün eczaneden aldım balgamı geniz akıntısı öksürük var diye sanki daha çok öksürük çoğaldı normal mi bilen kullanan yazabilir mi
Alerjikrinit Smyy-55-41 bence kullanmayın benim oğlumada aynı durumda aile hekimi yazmıştı daha beter oldu ve geçmedi. Sonra normal çocuk doktorumuza gitmek zorunda kaldım bana bir daha kullanma dedi alerji şurubu verdi 2 günde kesilmişti öksürük
Dfncgdm2022 Smyy-55-41 ben kullandım cnm duzenlı ve uzun sureli kullsnınca fayda saglıyor bıde sadece oksuruge ıyı gelır senın cocugunda genız alıntısı vs var onun ıcın baska ılac kullanın
Winnithepooh Smyy-55-41 prospan 2 yaşa kadr sonra bisolnatur kullandık sonuç bı ise yaramiyorlar ama şöyle bı durum var icirince şu icmeyecejmis çocuk boğazında Dursun biraz diye ve balgam atması önemli yoksa heo başa dönülüyor 🤦🏼♀️
Asyaveannesi04 Smyy-55-41 Evet prospan daha çok öksürtüyor ben bir kez o hatayı yaptım sonra kullanmadım
mommmmy Bu tarz ilaçlar balgam söktürücü olduğu için öncelikle öksürüğü arttırır hatta bu yüzden gece verilmez çocuğa . Balgamı atınca rahatlar çocuk .
Smyy-55-41 Alerjikrinit benim çocuğum da alerjik zaditen ve zespira kullanıyorum şuanda zaten ama grip oldu geniz akıntısı yaptı ve öksürük başladı hırıltı sezdim biraz ilerlemeden eczaneye gittim onu önerdi aldım bugün 2. Gün