Gerçekten artık çaresiz hissediyorum. Son 1 aydır oğlum kendine,başkasına vurmaya başladı. Son günlerde iyice arttı. Özellikle kendine,bana,babasına ve çocuklara vuruyor. Sinirlenince de vuruyor normal zamanda da vuruyor. Tepki vermiyorum devam ediyor. Hayır oğlum cici diyorum yine devam ediyor. Cici diyince kendine cici yapıyor arkasından tekrar vuruyor. Gerçekten çok üzülüyorum. Yaşıtlarıyla bir araya getirmek istemiyorum artık. Çünkü çok kötü hissediyorum böyle davrandıkça. Ne zaman geçer? Ne yapmam lazım? Lütfen yardım edin..