Selam güzel anneler ,kızım neredeyse bir yaşına girecek doğduğu günden beri 40 dakikadan fazla uykusu yok doğduğu günden beri her gün Her dakika ağlıyor gaz problemi kaka problemi ne bileyim hiçbir sağlık problemi yok sürekli doktordayız ama herhangi bir şey bulunamadı kucağımda iken oyun oynarken emeklerken yemek yerken gülerken bile ağlıyor ben artık çok çaresizim lütfen yardım edin sizin başınıza böyle bir şey geldi mi