Kızlar bebeğim 3 aylık olacak gün içerisinde hep ağlıyor sürekli kucak istiyor sadece benim kucağımda duruyor ve uyuyor beşiğine veya farklı yere kattığım an uyanıyor bebeğim doğduğundan belli uslu bir bebek değildi ama şu sıra daha çok zorlamaya başladı geçici bir durummudur çok yoruluyorum artık