RabiyaG Oğlum 21 aylık yeni aldım aç karnına mi tok karnına mi kullanmalıyım Yazin balık yağını bırakın kışın başlayın diyorlar?
livanurvealpinannesi61 RabiyaG hafta da 3 gün tok karnına 1 çay kaşığı verilir. 3 ay içinde tüketilmesi gerek
Ru19042010 Bizim doktorumuz 1 yaş 2 ay oğluma haftada 3 gün günaşırı 2 tatlı kaşığı ver dedi tüketimi 3 ay buzdolabın da
esractl Bende de ocean marka var doktorumuz vermişti ama aşırı kötü tadı yanlışlıkla elim deymişti kokusu meyveli kokuyo ama tadı çiğ balık gibi benim bile kusasım geldi bebeğimde içmiyor möllers güzel mi acaba