Kızlar sütümün fazlasını sagıp buzluga koyuyordum, bazen az oldugunu hissettipim zaman cıkarıp kızıma onlardan veriyordum, süt alerjisi oldugunu ögrendim, sagdiklarımı napıcam onlarda da illa süt ürünü tüketip sagmışımdır. Oldugum yerde ihtiyacı olan biri de yok vereyim