Kızlar bebelac Gold deniyoruz bir kaç kez kustu az az hiç kusması yoktu ama öyle her beslenme sonrası değil yani. Günde 1 defa az yani. Bilmiyorum neden. Bir de kakası yeşil renk ve katı. Neden böyle daha önce sma optipro kullanmıştık böyle olmamıştı rengi vs. Bilenler yazabilir mi 🪻