3yaşında ki oğlum 2haftaya yakındır geceleri uykusunda birden bağırarak titreyerek kalkıyordu ağlıyordu ama tam uyanmış şekilde değil gözleri kapalı bir halde ağlıyordu zor sakinleşiyordu. Uyku terörü olduğunu düşündüm ya da kreşte bişey mi yaşadı ya da izlediği bişeyden mi etkilendi diye de düşündüm hatta belki de kardeş kıskançlığından olmuştur diye düşündüm, 2buçuk aylık kardeşi var. Neyse görümcem dedi ki uyurken kıyafetine çatal iğne tak dedi. Bende tamam deneyim dedim ama pekte inanarak yapmadım ne yalan söyleyim. Yani biraz hurafe gibi geldi sonra internetten baktım çok uygulanan bi yöntem olduğu yazıyordu, demir vücuda iyi geliyormuş. Bende biraz ikna oldum ve 2gün önce taktım ve inanın 2gecedir tık yok o kadar rahat uyuyor ki🧿 ne bağırma ne titreme ne ağlama, hiç biri olmadı. Ben şok yani tesadüf olamaz heralde. Bu sıkıntı yaşayanlarada tavsiye ederim belki sizde de işe yarar, paylaşmak istedim😊🌸