Kızlar bebeğim 1 yaşına girmek üzere. 8. Aydan beri sıralama yapıyor. Yürüme arkadaşı ile yada ben yürütmeye çalıştığım zaman ayakları bu şekilde yana bakıyor. Sizce normal mi daha doğrusu bu şekilde başlarda olan var mı? Çevremdekiler normal diyor ama ben daha önce yaşayan var mı merak ettim.
