Badeninannesi1 ya bana bildirim gelmiyor o yüzden geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Baya iyi ilgilendi orta yaşlı bir beyefendi zaten bebeği baya detaylı muayene ediyor hatta benim bebeğimde popo gamzesi varmış mutlu bey farketti ki benim bebeğim 19 gün yoğunbakım yatışı vardı oradakiler bişey söylemedi bile. Herşeyi anlatıyor kafan karışmasın diye kağıda yazıyor sonra eve gelince okuyorsun hııı evet böyle demişti diyorsun😁 ben memnun kaldım benim birde prematüre bebeğim olduğu için seçici olmam gerekiyordu devam ederim mutlu beyde