Merhaba 31 haftalık ama 29 a uyumlu doğum yaptım , bugün 4 ay 25 günlük ben hep geriden gelir sanıyordum fakat takip ettiğimde ayına göre normal bebek gibi ilerliyoruz sadece zayıfız atak haftasını ben bu hafta diyebilirim o kadar çok ağlıyor ki sanki canı acıyor doktoruyla görüştüm sesini huylarını keşfediyor dedi