Alparslanim1 benim büyük kızım 5 ve 6. Sınıfı burda okudu eğitim sistemi bizim eski sistem 5+3 gelince bayağı bi zorlanacak,çocuklar küçük olunca o konuda pek bi sıkıntı yaşanmıyor..varmış evet ama inanın ben hamam böceğinden başka bşy görmedim çok şükür 🙏 düzenli olarak ilaçlama filan yapılıyor tabi ama illaki vardır..bizde çocuk küçükken çok istedik ama kısmet bu yıllara imiş hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏